2015年8月15日星期六

蝦醬腩肉蒸豆卜,香煎豉油雞翼,日式甜咖哩魚蛋,蕃茄薯仔西施骨湯

好耐無煲蕃茄薯仔湯,早两日就煲佐黎飲,再黎簡簡單單整3個餸就算了,呢排去親買餸就會買定3日餸,費是成日落去買餸……哈哈 *^O^*









4 則留言 :

  1. 蕃茄薯仔湯好開胃,我至鍾意!^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我老公至愛我煲呢款湯俾佢飲……(^_-)

      刪除
  2. 我都係一個禮拜只有兩日會落街買餸,總共買三餐,然後又一餐煮埋兩餐食,咁就足夠一個禮拜食喇!

    回覆刪除
    回覆
    1. 日日落街買餸真系好鬼煩……我有時都系一餐煮埋分兩餐食㗎……哈哈…

      刪除