2015年8月26日星期三

豉油雞,蒜蓉白菜仔

超耐無煮過豉油雞,煮呢個豉油雞系一滴水都唔須要落的,净系用生抽豉+老抽豉油+小小糖落去就可以了,真系好好味,如果用上新鮮雞去煮更加好食 ! 今次加埋已經炒香佐嘅洋蔥落去更加好味,其實我好唔鐘意買小白菜吃,因為好多沙,要洗好多次,但阿女偏偏鐘意食……唉……無計,就下佢……( ̄Д ̄)








3 則留言 :

  1. 妳下次買 "學斗" 白菜仔 (菜檔係咁寫,我唔知呢個係咪正字) 啦,即係肥肥短短,白色菜梗嗰一隻,用清水浸一個鐘之後先洗,都好容易洗得淨,洗嗰時唔覺有咩泥,但倒完水之後就發覺原來好多泥沙沉哂底。

    回覆刪除
    回覆
    1. 學斗白菜仔我買過黎食,我覺得一般,唔系咁好食,仲有一款大大棵嘅白菜同樣唔好食,小唐菜,白菜仔,學斗仔,菠菜,芫茜呢幾款菜都系好多沙,我最怕(>﹏<)

      刪除
    2. 原來妳係唔鍾意食白菜科嘅!!妳洗之前無浸水嗎?

      刪除