2015年8月31日星期一

小一迎新日及家長會,火腿炒蛋,漢堡扒炒娃娃菜,南乳煎腩肉

昨天30號系謙謙細佬小學小一迎新日及家長會,玩埋今日,休息埋今日,悠長暑假要結束了 ! 明天就要正式返學喇……唉……惨……(>﹏<)一諗起每日都要早起身我就頭痕……日日要湊返學放學,又要教佢地功課,又要買餸……真系煩到爆…… 唯一好小小就系我唔洗每日搭6轉巴士,因為阿仔升小一喇,同姐姐同一間小學,我凑返學放學都輕鬆小小咁喇…… 希望细佬快d適應小一生活,家姐升3年班了,俾心機讀書呀家姐……要同細佬一齊努力呀! ! ! 























10 則留言 :

  1. 咁啱嘅,我煮咗火腿炒蛋帶飯呢:P

    回覆刪除
  2. 細佬一著起套校服就即刻 "乸" 起塊面,哈哈!!

    但我知好多家長一開學就一身鬆哂,好似甩難咁。

    回覆刪除
    回覆
    1. 甩難感覺我無,我只可以話輕鬆佐小小,多佐小小時間做吓家務(^_-) 佢地一放學我又忙起上黎又要跟功課又要煮飯,一句講晒……煩

      刪除
  3. 回覆
    1. 無錯,小朋友有得吃有得玩已經好開心(^_-)

      刪除
  4. 小朋友開學啦!謙盈媽咪一定好忙呢 ~ 加油呀!:)

    回覆刪除
    回覆
    1. Hi……小高,小朋友一開學的確系好忙-_-# 忙都要繼續努力 ! 兩小朋友黎緊又要考試了(>﹏<) 煩

      刪除
  5. 做乜咁耐冇更新呀?開左學好忙嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢排真系幾忙碌,自己一個人湊住兩個無辦法唔忙,真系忙過打工,哈哈!佢地返學我就系屋企做下家務,做完休息一陣又要去接放學,接完返屋企又要睇功能又要煮飯,唉… 吃完飯又要冲涼睇一電視又話要訓覺,第2朝6點幾又要起身整野叫佢地起身返學,送完佢返學我就去吃早餐再買餸返屋企繼續打理屋企,星期一至六日日如是,日日做呢d野,真的系好累…… 系星期日先叫真正休息

      刪除