2015年8月11日星期二

洋蔥肥牛,蝦米炒節瓜,粟米節瓜渴

簡簡單單洋蔥炒肥牛,再黎一瓜二食,一半用黎滾湯,另一半就用蠔油蝦米炆節瓜,呢d天氣滾下瓜湯真系唔錯 !









4 則留言 :

  1. 我都中意蝦米炒節瓜,仲會加粉絲添:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我兩個小朋友對粉絲一般,我試過加埋粉絲落去,佢兩個完全唔食,所以我依家好少買粉絲黎食(^_-)

      刪除
  2. 上個禮拜我就整蝦米節瓜煮粉絲。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我煮節瓜加粉系糸兩個小朋友唔鐘意食,但系我蒸豉腩肉底加粉絲佢兩個又食喎,真系奇怪^e^……

      刪除