2015年8月7日星期五

蒜蓉牛油煎帆立貝,忌廉粟米燴豆腐,蒜蓉西蘭花

呢幾粒帆立貝系上年我去工展會時買的,一大包食剩呢10粒,無去買餸拎佢黎用蒜蓉牛油煎一煎已經好好味,廚櫃揾到一罐忌廉粟米,岩晒我,前日用剩半盒百福豆腐就放埋落去煮,搞掟又多一個餸,想炒碟菜,點知d菜無晒,得返一個西蘭花,哈哈……唯有食西蘭花!









6 則留言 :

  1. 唔使去買餸,都可以煮咗咁好味又豐富的一餐,叻女,抵讚!

    回覆刪除
  2. 啲帆立貝睇落唔錯喎,煮完都仲幾大粒。

    我自己就唔多鍾意食盒裝豆腐,無乜黃豆味,不過整沙律、冷盤就會用,乾淨衛生嘛!

    回覆刪除
    回覆
    1. 盒裝系無咁多豆味,但勝在够滑,我两個小朋鐘意食滑豆腐,就系唔鐘意我系街買新鮮豆腐俾佢哋食

      刪除
  3. 個帆立貝簡簡單單咁已經好吸引呢!

    回覆刪除