2016年5月17日星期二

羅漢果夏桑菊涼茶,甜菊葉

細佬呢排吃得熱氣食物多,朝早起身見佢有小小眼膠,為免越黎越嚴重所以拿拿淋煲d清佐夏枯草涼茶俾佢飲,上次買胎菊時老闆介紹我用甜菊葉,佢話呢d葉好得意的,有自己嘅甜味,如果煲菊花茶想要甜味但唔想加太多冰糖或片糖,可以試下加呢款甜菊葉,煲一煲放小小已經有甜味,我開頭都系半信半疑啲,佢就呢d葉唔貴,可以買10蚊試下先,於是我就買佐10蚊試吓,結果又真系幾好喎!唔錯……



甜菊葉






13 則留言 :

  1. 幾好喎,唔使落糖仲有益喇。

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 我系專賣花茶嘅地方買的,你可以去藥材店問下,有可能有的,你話甜菊葉人地就會知道

      刪除
  3. 好正呀你成日介紹d涼茶,我個人好濕熱,阿媽響香港日日都有涼茶飲,但自己最多兩個星期㷛一次仲要獨孤一樣..haha..
    上次謝謝你土伏苓recipe,原來我樓下咩都無,要星期日去第二區買先得!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔洗客氣……做阿媽嘅系咁㗎喇,想家人健康d,唔想身體易出現毛病就要間唔中煲d湯水或涼茶之類嘅野飲吓,清清身體毒素,香口食物系人都喜歡食,但食得多真系好易搞到喉嚨痛,咳嗽之類……所以要間唔中煲d黎飲,呢d唔會太寒涼!可以一次過煲多d放雪櫃,慢慢飲……
      Mary你媽媽唔響香港你要好好照顧好自己身體,否則伯友會擔心你,我發覺自己做佐人媽咪之後好長氣,哈哈!

      刪除