2016年5月13日星期五

欖菜肉碎年糕炒四季豆,七味黑椒牛扒,土伏伶牛旁粟米茶

細佬上月底無啦啦身痕,開頭都唔覺有咩問題,之後過一星細佬話越黎越痕,痕咁耐我覺得唔對路所以同佢去睇醫生,醫生話佢系皮膚過敏同濕疹,俾佐一星期藥同d藥膏及冲涼沐浴油細佬,咁樣睇一睇醫生就要400蚊,唉……真系攞命(╯з╰)  為佐想细佬d皮膚快d好唔痕,煲佐土伏伶牛旁粟米水俾佢飲,飲佐2日又真系好佐好多,依家細佬無晒事,好番晒了!


















8 則留言 :

  1. 我最怕痕,寧願痛都唔想痕!土伏苓如果買唔到新鮮乾貨係咪功一樣架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 仲有呢,你係咪落片糖同埋煲幾耐呢?呢排咁潮濕我都想煲!

      刪除
    2. 土伏苓乾貨同濕貨差唔多,如果買到新鮮濕貨最好,因為乾貨唔知有無浸過硫磺水,如果你買新鮮土伏苓一定要拎上手聞下,有浸過硫磺水的d土伏苓你拎上手聞就會有一陣酸味的,千奇唔好買,街市有d檔系會浸佐先賣,有d就無浸,無浸硫磺當然貴小小!

      我無加片糖落去煲,我加3粒蜜棗,其實唔洗加片糖都會有甜味,因為栗米,紅蘿蔔,蜜棗自己本身都系甜,所以唔加都有甜味,你想甜d加多條紅蘿蔔同粟米,好過加片糖!材料:土伏苓,鉆地老鼠,牛蒡,紅蘿蔔,粟米,蜜棗 (可一次過煲多d放雪櫃當水飲)

      刪除
    3. 用明火煲就2~3個鐘,壓力煲或快速煲1個即可以

      刪除
  2. 回覆
    1. 系,特別系轉天氣時(╯з╰) 特別易有問題

      刪除