2016年5月21日星期六

菜脯肉碎炒豆乾粒,蒜蓉豆豉蒸䱽魚,白灼菜蕊

攰攰地唔想將d菜脯用機攪碎,貪方便切粗粒就算,哈哈……整碟餸嘅效果不及上次,上次全部都系用機攪碎,但今次就求求其其切粒粒所以整體感覺都系無上次咁好食(︶︹︺)……事實證明唔可以懶,嘻嘻~  下次一定要攪碎先得,攪碎先至好食d~  兩姐弟將成條䱽魚吃晒,好勁哦!我一啖魚都無食,净系吃碟菜脯同菜已經夠飽了……因為我唔多鐘意食魚 (=^e^=)







6 則留言 :

  1. 乜唔係機攪快過慢慢切粒咩!?

    回覆刪除
    回覆
    1. 正常系機攪快d,我見得返如小菜脯,我系懶得系廚櫃拎攪拌機出黎攪,哈哈!

      刪除
  2. 豉汁蒸倉魚係我至細最愛既餸之一!!!!!不過我好廢,要阿媽響香港先有得食,因為我未試過掂急凍魚柳以外既魚,因為唔想見到個樣..hahahhahhahaha
    好正呀咁多豆豉,真係好想拎碗飯黎痴餐!!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 歡迎歡迎…………隨時過黎痴餐都無問題……

      你唔想見到佢個樣,其實好簡單,你買魚果時叫魚檔老闆幫你斬佐佢個頭,咁你返到屋企咪見唔到佢個樣囉……哈哈哈哈………呢d魚好易整,洗一洗就可以蒸,加豆豉就好味d,其實我都好憎整魚,呵呵~

      刪除
  3. 兩姊弟清晒條魚?勁喎!∑(=◇=;;ノ)ノ

    回覆刪除
    回覆
    1. 系哦,我兩個鐘意食魚的,系我衰,我自己唔多喜歡吃魚同整魚,所以少買魚整黎俾佢地食,可能耐無整魚俾佢地食嘅關係所以佢地覺得好食,所以好快清晒條魚。

      刪除