2016年5月25日星期三

黑豆蓮藕章魚豬骨湯,辣豆板肥牛魚條炒韮菜花,煎荷包蛋

呢款湯我原本系要用綠豆黎煲嘅,之但系我買餸菜果時唔記得買綠豆,但系屋企俾我搵到一袋仔黑豆,所以就用黑豆代替綠豆喇,其實黑豆功效都好好架,好似系補腎架,實際功效我唔記得喇,要知就自己上網或睇書查下資料喇,嘻嘻……再簡單d就煎2隻蛋同炒碟韮菜花咁又一餐了!
























2 則留言 :

  1. 記得以前媽咪會將綠豆塞入蓮藕啲窿度先煲,煲好之後食就好似綠豆釀蓮藕!

    回覆刪除
    回覆
    1. 系咩,我無試過塞入蓮藕入面,净系將d綠豆掉落煲度架咋

      刪除