2016年5月3日星期二

尖椒皮蛋滑豆腐,豆卜蝦米炒娃娃菜,臘腸蒸銀魚仔,煎蓮藕肉餅

昨晚餐飯好似多佐d,4個人整佐4碟餸,但都清得八八九九……老公開頭話我蒸d銀魚仔好臭,點知吃飯時佢自己就不停食,真系衰,4碟中好在其中兩碟系細碟黎嘅,昨晚d餸碟碟都好正,最正系碟皮蛋豆腐,皮蛋系老公買返黎的,19蚊一盒仔其實都有小小貴,但我又好鐘意佢d汁,可惜我自己唔識得整呢個醬汁,我去親譚仔吃野例牌會叫呢個尖椒皮蛋架,我無辣不歡的……嘻嘻~























2 則留言 :

  1. 好多人都覺得銀魚乾、鹹魚、蝦醬之類味道係臭嘅!

    回覆刪除
    回覆
    1. 同榴槤一樣,喜歡的話就覺得好正,唔喜歡就覺得好臭好臭……哈哈…

      刪除