2020年3月6日星期五

鹽焗烏頭魚(附食譜) ,氣炸蝦丸, 腐乳通菜


😋今晚整鹽焗烏頭魚🐟🐟🐟簡單易整又鮮味,好正架 , 就算唔識煮飯嘅人都識整,真系毫無難道的,最緊要系買烏頭魚果時記得記得叫人🙅‍♀️唔好打魚鱗,魚鱗系焗果時的作用系隔住d鹽同鎖住d油分同水分流失的,所以一定唔好打鱗! 超級簡單咁焗條魚,真係快靚正, 用鹽黎焗熟d魚肉好鮮甜架,同埋呢款魚唔多細骨,岩我食,識我嘅人都知我細個試過哽骨,之後就怕佐食魚,同唔多喜歡食新鮮魚的,哈哈~  需則我唔食魚,但我都要間唔中會買魚整俾小朋友食嘅!




🥣材料: 一條烏頭魚,一包粗鹽,一隻蛋(🙅‍♀️蛋黃)
👩‍🍳做法: 蛋白+粗鹽撈匀,將鹽蓋住條魚,預熱焗爐,用200度焗20分鐘即可以 (20分鐘要視乎魚的大小)
# 可用普寧豆醬點食 或者 用豉油+檸檬汁點食 











沒有留言 :

發佈留言