2020年3月11日星期三

豉椒爆炒雞,肉碎茄子

買親雞我平時多數會拎黎炆或者豉油煮,今日整返一碟惹味小小嘅餸菜,就系用蒜頭豆豉尖椒唐芹爆炒佢,我平時買親嘅尖椒大多數唔辣的,但今次出奇地辣喎,我食得辣就覺得好正,因為都幾辣吓所以兩姐弟就唔敢食咁多尖椒净系食雞多~ 至於茄子呢…我已有成大半年無買過黎食,今次買佐黎炒肉碎,我今次用豆板醬蒜頭肉碎黎炒,炒完出黎阿囡月阿仔都話唔好食喎😑俾佢哋激死,其實佢兩個系唔喜歡食茄子的🤭哈哈!!! 我話唔喜歡都要食,唔可以話唔喜歡就唔食,我要佢地每人至少食15條,阿囡一路食一路話我,話我咁多蔬菜唔揀系要揀茄子黎買, 哈哈,仲叫我下次唔好買😅






沒有留言 :

發佈留言