2020年3月15日星期日

我的小寶貝生日

🕰時間過得真快🧑細佬要拎兒童身份證了,即系11歲喇,家姐13歲🙈佢哋每大一歲即系代表我又老了,唉~真系歲月崔人老~ 我d白頭髮越生越多喇,唔到我唔認老又或者系我未老先衰,哈哈~ 細佬生日簡單系屋企食餐飯同買2個細細個嘅蛋糕一齊食慶祝吓咁就算了,疫情仲未停真系唔敢同佢哋出街食野,其實一家人齊齊整坐埋一齊食餐飯已經系好幸福嘅事了~ 🥰

🎉祝細佬 : 生日快樂~身體健康~學業進步~





我煮佐咁多送唔單止老爺奶奶過黎食飯,其實仲有我姑奶一家四口,全部人加加埋埋共有10個人,嘻嘻~ 我地好勁呀,食剩半碟京蔥炒牛肉同2隻雞翼咋,真系好食得! 佢哋食晒我仲開心,我煮佐成個鐘有多,煮到頭頂煙咁制,如果無人喜歡食,我真系唔開心要揾窿捐^^

海鮮餐
清蒸大連鮑魚
元貝仔炒西蘭花
清蒸海斑魚
京葱炸菜炒牛肉
薑蔥焗蠔
氣炸南乳雞中翼
豉椒炒花甲
白灼海蝦
上湯浸菜蕊
章魚節瓜雞腳湯渣


鲜煲佐個好香嘅湯俾大家飲,就系花生眉豆章魚節瓜雞腳豬展湯,個個都讚好飲 !




4 則留言 :

  1. 仔仔生日快樂!!真係大個咗好多,好似爸爸嘅COPY!!
    嘩你真係好勁煮咁多都只係用咗個零鐘!你係摩打手!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 代仔仔多謝你! 你講得無錯呀我d朋友個個都系話阿仔似爸爸^^ 煮系好快,系煮前要處理d食材比較耐d麻煩d!

      刪除
  2. 仔仔生日快樂~~唔怕啦,我睇你blog咁耐你個樣都無變嘅!得細路大咗!
    祝你一家繼續健康平安快樂^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 代仔仔多謝你先^^ 我樣系無點變之但系我身體慢慢咁起佐變化,唉~ 真系無得唔認老,依家要學習養身了!

      刪除