2020年3月4日星期三

氣炸蕃薯

自從有佐個氣炸鍋之後,我就買多佐蕃薯放系屋企做後備,一想食就可以焗小小黎食,氣炸爐細細部焗蕃薯俾起用焗爐焗更加快同慳時間,如果我用焗爐焗4條蕃薯我覺得好浪費電同地埋唔化算,我今次一次過買佐3款蕃薯,價錢大家都一樣10蚊一磅,3款都甜嘅,但甜度同質感就3款都唔同,我自己比較鐘意越南種植日本蕃薯同一點紅多d,阿囡最喜歡食中間果款就系越南種植嘅日本蕃薯🍠呢款系特別香甜嘅👍其他果d佢唔食😑
最前: 中國七里香蕃薯
中間: 越南種植日本蕃薯
右邊: 中國一點紅蕃薯







蕃薯後面果杯
系我自家釀製的梅酒黎的


2 則留言 :

  1. 我都有D掙扎買氣炸鍋,因為覺得同焗爐有d double咁, 但又好似方便d咁

    回覆刪除
    回覆
    1. Hi~Mary……我個人認為直頭系double佐,氣炸鍋只是細版有對流風嘅焗爐,我個氣炸鍋都系人地俾我嘅,叫我自己買我一定唔會買!

      刪除