2020年3月8日星期日

芝士白汁雞扒意粉

持續受疫情影響,香港好多行業都大受打擊,我哋公司都唔例外,2月份仲講緊可自行申請放無薪假,申請條件系要先放佐一半年假才可以申請,我地已有同事申請佐放,但我完全無興趣申請,疫情一直有增無減生意一日不如一日,半個月唔够公司已轉佐決策了,我唔想實行的事情己確定了,公司出通告話為了共渡時艱我哋公司上下已決定實行放無薪假了,一見到個更表真系不得不嘆氣,呢排成日放假放到人都癲,希望呢個疫情快d完結!!! 

唉!講返正題先,成日煮飯食,食得多食到悶悶地,今日煮返個白汁意粉食吓先,一人一碟唔洗煩,煮呢個意粉好簡單,買罐頭白汁,自己加小小材料落去,煮吓佢咁就可以了,味道唔錯㗎!










沒有留言 :

發佈留言