2020年3月24日星期二

魚腥草蘋果雪梨茶

呢個疫情真系好得人驚,呢排確疹人數不停上升,唉!確令人煩惱~ 我地自己唯一可以做嘅就系無必要唔出街,同埋間唔中要煲d清熱潤肺嘅湯水飲吓,幫助增强抵抗力,我今日煲佐呢款都系清熱潤肺飲品,味道唔錯的!
魚腥草大家有無煲過呢? 我印象中好似有介紹過,實際有無我真系唔記得了,哈哈~ 魚腥草一睇佢個名你都估到佢系咩味~ 就系一大陣魚腥味,唔系講笑佢真系好鬼腥,對於唔鐘意食魚嘅我,我覺得佢腥到爆,但佢又好奇怪的,未煲時真系好鬼腥,煲完一d腥味都無架,超奇怪的,佢嘅功效好好的,佢系天然的消炎抗菌食物,電視曾經介紹過佢係可以用來涼拌食用嘅,涼拌我一d興趣都無囉,涼拌我怕自己食完會嘔死……哈哈!



 材料 : 魚腥草半斤,蘋果3個,雪梨乾適量,無花果5粒,南北杏適量,陳皮一塊


 做法 : 魚腥草洗淨,蘋果洗淨去蕊切件,其他材浸洗一下便可以

快速智能煲煲30分鐘 ,若用明火的話即要煲1小時

煲好加2塊片糖調味即可(不加亦可,因蘋果雪梨已有甜味)

清潤微甜,仲有淡淡嘅水果味,好飲!


呢排成日放假,多佐好多時間休息~ 要好好珍惜呢d日子~ 休息足夠,身體自然會好,要有好身體才能照顧好家人及能走更長遠的路~ ^^



2 則留言 :

  1. 好正好啱而家飲,等我今個星期又煲先!

    回覆刪除
    回覆
    1. 系,好啱,可以一次過煲多小小放雪櫃,想飲就有得飲,就算無呢個疫情平時都可以煲黎飲吓的^^

      刪除