2020年3月7日星期六

咸湯丸(附食譜)

今朝早老公訓系床問我一陣煮咩食,我答佢唔知煮咩好,俾我訓多一陣,再諗吓煮咩先轉頭答,訓醒俾我諗起新年前整年糕用仲剩佐一包糯米粉,費事d粉放得耐有"焊'' 味,唔諗咁多今日一於用糯米粉煮咸湯丸食,^^好好食的~ 同埋做法其實都好簡單,湯丸配料亦好隨意,雪櫃有咩放咩就可以,無特定配料的,配料最緊要自己喜歡食! 阿囡一起身問我食嘜,我叫佢自己睇,佢一望就話大雜會呀嘻嘻,媽咪你今日又黎一次過早餐+午餐一齊食呀哈哈,我答佢系呀,我呢排懶呀嘛,唔想煮完早餐晏小小再煮午餐,所以一次過煮多d早餐食完晏d又可以食! 快~靚~正~呀~











咸湯丸食譜
(份量隨意)

材料: 娃娃菜,豬肉,乾冬菇,魷魚乾,蝦乾,鯪魚肉,蔥段,薑片,糯米粉,水,食鹽

做法: 1,乾冬菇浸透切片,魷魚乾先浸水,浸軟後拎走軟骨,在有軟骨的一邊切格仔紋,豬肉同娃娃菜切絲備用
2,燒熱鑊煎香薑片同蔥段,落豬肉絲同魷魚乾炒香,起鑊,之後用白鑊炒一炒冬菇同蝦乾
3,煲一煲水,水滾後放入已炒香的材料同娃娃菜落煲煲15分鐘加食鹽調味
4,糯米粉加水慢慢搓,搓到到成團後,搓成條牀再搓成粒狀,放落已煲滾的水中,中途要搞一搞湯丸,以免痴埋一齊同痴煲底,當湯丸浮上水面代表已熟,不起佢放落步驟3的湯裏面即可食用!

2 則留言 :