2020年3月29日星期日

新會特產~ 陳皮

陳皮大家應該唔會陌生,我煲親湯多數會放一塊陳皮落去嘅,系我阿媽教的,佢話煲老火湯最好放塊陳皮落去,佢教我話陳皮會中和吓d湯嘅涼性同對身體好,有止咳化炎功效的,其實陳皮仲有好多功效嘅~   我之前買親陳皮大多數去藥材鋪買的,買d靚d嘅陳皮都幾貴吓架,前年我行街見到好多人買呢d陳皮,賣嘅人話年份不足一年嘅皮佢地唔會叫做陳皮叫做桔皮,叫得陳皮一定要3年以上,叫我買返去放陰涼同乾燥地方摆,耐唔耐就拎出黎晒下太陽就可以,我見好多人買應該唔差,我又貪得意買佐2斤返屋企摆,摆佐系雪櫃頂,一摆就系2年了,顏色都變深色了,開始有陳皮嘅香味,時間過得真系好快,上個月尾行街又見到佢地摆,今次我又買佐小小,净系買佐一斤3年嘅皮,賣嘅人話一般家庭用3年嘅陳皮已經可以了,3年陳皮已經好香,可以用黎煲湯焗水飲蒸魚等等~ 10年以上嘅陳皮味道更加香,10幾年嘅佢地都有賣,不過有d貴,哈哈~ 我呢d小家庭用d粗粗地嘅3年皮已足夠了,一斤有排用了! 
呢排太多假放,一放假就留系屋企整吓野食或者执吓屋,突然間諗起我好耐之前買嘅陳皮,拎出黎一睇,發覺有小小潮濕,還好無發霉,見潮濕就要俾太陽晒一晒乾系最好的,但我懒得拎落街晒,唯有放系焗爐用低溫烘一烘便算了~  烘之前見有粉狀野要整乾淨佢先,否則時間耐了就會出現小蟲蟲架喇……
用牙刷刷乾淨便可

好靚!

低溫烘焙

烘乾完放涼才可以放返落袋


2018年買,已經放了2年,
顏色變深了,開始有陳皮嘅香味了!

2018年買的


膠罐裝住的是3年陳皮
上個月尾買的,現在用緊~



沒有留言 :

發佈留言